marți, 2 septembrie 2014

Huidu e vinovat! Acum ce atâta mediatizare!

De două zile nu am la ce să mă uit la TV după ce vin și eu ca tot omul de la serviciu deoarece toți prezintă accidentul în care a fost implicat cârcotașul, Șerban Huidu. Sunt conștient că asta prinde la români și deasemenea știu și că Diaconescu va prezenta câteva “seriale” bune cu acest caz în care încearcă el să-l elucideze însă oameni buni, lăsați omul în pace!

Nu sunt de partea lui Șerban Huidu și chiar și el e conștient că a greșit și că va trebui să suporte consecințele însă eu nu am înțeles un lucru: “Cu ce te încălzește pe tine dacă Huidu primește 20 de ani de închisoare sau 3 ani cu suspendare?” că nu înțeleg? Chiar am ajuns într-o asemenea fază terminală în care singura soluție de a ne păstra zâmbetul pe față este să-l vedem pe altul cum se chinuie și cum este atacat din toate părțile?

De altfel sincer, trebuie să vă gândiți la faptul că orice pedeapsă ar primi, acei oameni s-au dus în groapă pentru totdeauna și el știe asta și credeți-mă că nici lui nu îi e ușor. În altă ordine de idei, nimeni din cei ce comentează pe toate site-urile de scandal, nu cred că s-a pus în situația lui Șerban sincer și vă asigur că și în situația în care el va scăpa cu o pedeapsă mai ușoară, nu-i va reveni zâmbetul pe față și nici nu se va bucura de acest lucru sau va fi indiferent în fața familiei celor decedați.

S-a întâmplat! Acum scuzele și regretele nu-și mai au rostul pentru că fapta a fost comisă însă repet, chiar dacă vina este în totalitate a lui Huidu, nu ar trebui să-l punem la perete și să-l judecăm cu Carpațiul îndreptat spre el. Nu are rost. Huidu este conștient de ce a făcut, este conștient că și-a pus viața lui și a familiei sale în pericol și va rămâne cu aceste amintiri toată viața. Pedeapsă mai mare nu există.

Repet, presa din românia asta știe și facă și asta va face și de aici în continuare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu